8 תשובות
שואל השאלה:
נראה לי שזה נפל לים כי אמרו לי שלא מפעילים את האזעקה אם יש טילים שהולכים ליפול לים
שואל השאלה:
גם אותי זה הלחיץ חשבתי סוף העולם
היו יירוטים ללא אזעקה. כנראה בים
שטח פתוח
תקשיבי אני גרה ממש צמוד לעכו וגם ממש קרוב לאיפה שיצא היירוט אני ישנתי שינה ממש טובה ואז אני שומעת 2 בומים חזקים ומתעוררת זה הלחיץ רצח
קורה הרבה שיש יירוטים ואין אזעקה זה נורמלי
או שטח פתוח או ים
תהיה אזעקה עם היירוט היה מעל העיר עכו
אנונימי