2 תשובות
לפי מה שהבנתי ממורת נהיגה צריך להגיש טופס במשרד הרישוי לשינוי ברשיון לעשות כמה שיעורים אצל מורה שפשוט תהיה רשום בביצפר לנהיגה לעשות מבחן אצל המורה וזהו אם עברת מלווה אין צורך
אני חושבת שכן
באותו הנושא: