2 תשובות
גם אני עברתי מאוד מאוחר ביחס לשאר,
ופשוט חשבתי על זה שיש לי את כל החיים לנהוג אז נחכה עוד כמה חודשים מה קרה.
בכללי כדאי לא להשוות את עצמך לאחרים בשום תחום
מבינה אותך רצח
שאני הייתי בשיעורי נהיגה כולם כל השכבה שלי הייתה כבר עם רישיון
פשוט להתעלם