6 תשובות
עד 550 נראלי כי יותר זה מוגזם לדעתי
שואל השאלה:
כמה הייתם משלמים על דגם יפה כאילו לא השחור הרגיל נגיד עם צבע קצת תכלת או וורוד
כמה הייתם משלמים על דגם יפה כאילו לא השחור הרגיל נגיד עם צבע קצת תכלת או וורוד
אנונימית
פחות מתחברת לסגנון
מושלם ברמות
אני אישית אוהבת רק את הלבנות קמפוס ממש יותר יפה לדעית
האריה האהוב עליי
באותו הנושא: