8 תשובות
לא תבקש משהו אחר או תכין לעצמך
אל תאכל
תכין לעצמך משהו
תגיד לה שזה לא נעים לך ואם אפשר שתכין משהו אחר, או שאפשר שתכין בעצמך
אם אין כלום תאכל
אם אין כלום תאכל
תפתח מקרר ותכין לעצמך
לא על תאכל אתזה
תשמע. אתה לא צריך לרעוב. תשובה היא לא תהליך של בום אחד. תדבר איתה, תבקש שתתחשב, אבל חשוב שתאכל. לאט לאט תשתדל לשמור יותר ויותר
אל תאכל גם אני שומר
באותו הנושא: