16 תשובות
לא היה בכוונה, הכל טוב
^^^^היא כן אוכלת כשר היא אמרה אני לא אוכלת לא כשר
כן לא שמתי לב
אנונימית
אם זה בטעות אז זה לא נורא לא עשית את זה בכוונה..
תעשי תשובה על המעשה.
אנונימית
עם לא ידעת אז זה לא אומר כלום הכל טוב
תכניסי את המברשת שיניים לגרון, זה עושה להקיא. הקבה מאוכזב;(
לעשות תשובה ומעכשיו לא לאכול איפה שאין תעודת כשרות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה היה בשבת^
אני לא שומרת שבת אבל אני אוכלת רק כשר גם כשאני טסה לחול
אנונימית
אם את לא אוכלת כשר מה הבעיה
אנונימית
אם זה היה בטעות תבקשי מה' סליחה אבל סליחה מהלב
את יכולה לנסות לשאול את הרבנים מהאתר של כיפה
^אוקי תסמוך על מחלל שבת ונראה מה הוא יתן לך לאכול
אנונימי
שואל השאלה:
נראלי אתם מסכימים אחד עם השני^
הוא טוען שטבחים במטבחים שפתוחים בשבת לא צריכים לדעת הלכה זהו
אנונימית
^נכון בעיקרון אנחנו מסכימים
אנונימי
^^אם אין תעודת כשרות זה לא כשר. ואם הטבח לא שומר שבת אין דרך בעולם לסמוך עליו שהוא למד הלכות כשרות
אנונימי
לא אוכלים מה שבישלו גויים ומה שבישלו בשבת.

וידוי
חרטה
קבלה בעתיד

כוכב יעקב, כל הקטע של השוגג - שזה חטא, בלשון "פיספוס". בכוונה, זה יותר גרוע: "עוון", ואם זה מתוך כוונה למרוד - עוד יותר גרוע: "פשע".
אנונימי