10 תשובות
זה הגיוני, אבל זה משהו שניתן לשינוי.
אם יש משהו שמעניין אותך - תתעמקי בו ותלמדי עליו כל מה שאת יכולה.
אם אלה כמה נושאים שאת רואה שאת פחות חזקה בהם אבל אנשים אחרים כן טובים בהם וזה מפריע לך - תקראי קצת ע לכל אחד מהנושאים האלה כדי להעצים את הידע שלך.

אנשים לא נולדים עם כל הידע שלהם, זה משהו שנצבר לאורך תקופה.
אם את לא רוצה להיות אחת כזו למה שלא תלמדי ?
אנונימית
שואל השאלה:
^
אני לומדת כל הזמן ברמה של שבועות אבל עדיין חסרת מוח
אנונימית
תפרטי לי למה את חושבת שאת חסרת מוח ואני אעזור לך
אנונימית
מה הגדרה שלך לחסרת מוח ?
כיאלו במה את מרגישה פחות חוכמה באיזה תחום x?
אנונימית
שואל השאלה:
^
לא יודעת כול החברים שלי נראים לי חכמים בטירוף ואני לעומתם סתם אהבלה בלי שכל אז זה ממש מבאס
אנונימית
שואל השאלה:
^
בכל התחומים
אנונימית
אוקיי דבר ראשון, למה את משווה את עצמך לחברים שלך? זה לא הגיוני לעשות את זה. אתם אנשים שונים. החיים שלך לא נראים אותו דבר. זה נראה שאת שמה אותם ממש גבוה לעומתך ואני באמת לא מבינה למה שתעשי את זה.

דבר שני, תגדירי חכמה. רמז: ידע בפני עצמו הוא לא חכמה.
אנונימית
את לא חסרת מוח יכול להיות פשוט שאת בסביבת אנשים דיי חכמים, או שאת פשוט צריכה לאמן את המוח
זה הגיוני, לא בהכרח נכון