7 תשובות
לא עוזבת אבל אולי טסה פה ושם
יצא לי לחשוב על זה הרבה, אבל כל עוד אני ארגיש שיש תחושת ביטחון במדינה, והמדינה שלי יודעת להגן על עצמה אני אשאר.
חבל לי להגיד את זה אבל כן
לא משנה כמה יקר פה או כמה קשה לחיות פה עם הממשלה המסריחה הזאת בחיים לא אעזוב את ארץ אבותיי
אני רוצה לעזוב אבל צריך אותי פה כמו כל יהודי אז אני אולי אעשה שליחות בחול בעתיד
אבל בסוף אחזור לגור בארץ
אבל בסוף אחזור לגור בארץ
תלוי לאן
באותו הנושא: