10 תשובות
שואל השאלה:
למה?
למה?
עם כמה שהמצב פה מלחיץ ומסוכן לא הייתי עוזבת.
המדינה היא שלנו ואנחנו לא ניתן להם להשתלט לנו עליה , יהיה בסדר לא לפחד!!
המדינה היא שלנו ואנחנו לא ניתן להם להשתלט לנו עליה , יהיה בסדר לא לפחד!!
למזלי אני טסתי לנו יורק אני נישארת כאן הרבא זמן יחסית אבל הייתי רוצה להישאר ליותר זמן
כן אבל לתמיד ולקוריאה הדרומית
כן חד משמעית. ואל תכתבו לי "אין לי ארץ אחרת" המצב מוגזם ומפחדת על החיים שלי, תודה.
אנונימית
צודקת אנונימית
ד' ישמור עלינו
חוץ מזה... אנחנו עם שאי אפשר להשמיד!
האמת שאני לא יודעת
לא חושבת, אלא אם כן אתם מסדרים לי חופשה טובה אבל לא
חוץ מזה... אנחנו עם שאי אפשר להשמיד!
האמת שאני לא יודעת
לא חושבת, אלא אם כן אתם מסדרים לי חופשה טובה אבל לא
כן ללוס אנג'לס
בלי קשר זה פשוט חלום
בלי קשר זה פשוט חלום
כן, ממש
חברים שלי טסו מכאן ביום שהמלחמה התחילה ואני מקנאה בהם
חברים שלי טסו מכאן ביום שהמלחמה התחילה ואני מקנאה בהם
אנונימית
כן, הייתי רוצה לעזוב. כי אני מפחדת לחיי ולחיי בל בני המשפחה שלי. וכי אני גם ככה לא יכולה לעזור ללוחמים, כי לא הייתי בצבא. אבא וסבתא שלי גרים ברוסיה, והם הציעו לי לבוא עליהם אם המצב יהיה ממש גרוע. אבל אם המצב כן יהיה חמור, יהיה קשה מאוד לעזוב את הארץ. אבל אני לא יכולה כי אינני בת 18.