6 תשובות
זה רק חלו וסיוטים נוטעים לחזור על עצמם עם חושבים עליהם יותר מדי בכל זאת הייתי ממליצה לה להתרחק מהסבתא הזאת לכל מקרה לא שאני מנסה להגיד משהו על הסבתא הזאת זה פשוט מלחיץ
שואל השאלה:
אימלה אני נלחצת מהתשובות פה, אבל אתם לא חושבים שזה הזוי נגיד יש לי אח הכי חמוד בעולם ואני יחלום שהוא עושה לי דברים לא טובים אני ינתק איתו קשר? כאילו זה אח שלי והוא הכי סבבה רק בחלום הוא נוראי.
אנונימית
הייתי מקשיבה לאינטואיציה שלה למרות שזה קצת לא ואוו אבל לפעמים מרגישים דברים שלא נראים לעין
אני ממש לא באה להגיד משהו על סבתא שלך פשוט אם יש איזה חשש יש לזה סיבה, אוחי היא לא באמת קשורה אליה אבל תמיד צריך להקשיב לאני הפנימי
שואל השאלה:
זה סבתא רבא שלי והיא הבן אדם הכי טוב שקיים כל מי שמכיר אותה אוהב אותה.
אנונימית
הייתי לא ניפגשת אותה יותר ומסננת ומנתקת קשר אפילו