6 תשובות
כן
אם זה לא משהו שמסכן אותך או את הסביבה (למשל אובדנות) אז אין לה את הזכות להגיד להם
תכלס תלוי מה היא סיפרה אם היא חושבת שאת בסיכון או אנשים אחרים אז היא חייבת לדווח
כן
היתי אצל פסיכולוגית שמאוד זלזלה בי וסיפרה דברים שלא קשורים בסכנת חיים או פגיעה עצמית להורים שלי
בתאלף
היתי אצל פסיכולוגית שמאוד זלזלה בי וסיפרה דברים שלא קשורים בסכנת חיים או פגיעה עצמית להורים שלי
בתאלף
לא- אם את קטינה להורים שלך יש זכות חוקית לדעת את עיקרי הטיפול. זה מיתוס נפוץ פה שיש חיסיון בדומה לאנשים מבוגרים אבל בפועל אם את בגירה החיסיון שלך מוגבל. זה נכון גם לרופא- קטינים לא יכולים ללכת לרופא ללא ידיעתם של הוריהם ולהורים יש זכות לדעת איזו בעיה רפואית יש לילדים.
זה נכון לא רק למצבים מאוד קיצוניים כמו התאבדות.
זה נכון לא רק למצבים מאוד קיצוניים כמו התאבדות.
באותו הנושא: