התחברות
הרשמה
נגמר לי המלווה לילה בקרוב
ואם נניח עבר לי המלווה והרישיון הפיזי(פלסטיק) עוד לא הגיע, מותר לי לנהוג? ישלחו לי טופס רישיון זמני עד שהפלסטיק יגיע?
19 ביולי 2023, 08:52
רשיון נהיגה
2 תשובות
כן מותר לך לנהוג
תסתובב עדיין עם הטופס של הרשיון ועם תעודת זהות
(
(❤)
ישלחו לך טופס נראלי
לאחותי שלחו
נ
נַעֲרַת הַשּׁוֹקוֹלָד
באותו הנושא:
אם נגמר לי מחר המלווה לילה זה אומר שהיום ב12 בלילה אני יכולה לנהוג חופשי?
נגמר לי היום המלווה לילה, האם אני יכולה לנהוג או שאסור לי כי נגמר התוקף??
נגמר לי המלווה לילה אבל לא קיבלתי עדיין את הרישיון אני יכולה לנסוע בלילה?
מותר לנסוע בלילה (בכל שעות הלילה) עם מלווה ?כי לא נגמר לי עוד המלווה
אני בת 21, לא נגמר לי מלווה לילה רק היום נגמר, אני יכולה להסיע 2 חברות??
המלווה לילה נגמר לי עוד חושש מתי למלא הצהרה שנגמר לי המלווה כדי לקבל רישיון פלסטיק?
אם מחרתיים נגמר לי המלווה לילה (נגמר המלווה בכלל) זה נורא אם אסע מעבר לשעה המותרת?
מי שיש לו רשיון ונגמר לו המלווה (כולל מלווה לילה)..
עוד חודש נגמר לי המלווה לילה, מתי להצהיר באתר של משרד הרישוי על סיום המלווה?
נגמר לי המלווה יום ועוד חודשיים המלווה לילה.
נגמר לי המלווה לילה בעוד חודש אפשר כבר להצהיר על סיום מלווה?