3 תשובות
תקשיבי
כשאת בחיטוב זה נורמלי לא לאכול דברים שכיביכול " משמינים "
אבל דיי הרבה אנשים נכשלים בזה כי הם מונעים מעצמם לאכול את מה שהם אוהבים ואז הם מתפתים ואוכלים הכל בבום עד הפעם הבאה
צריך לקחת במינונים קטנים, וככה הדודא הולכת

תכיני חזה עוף עם בורגול, וקחי קצת מהאוכל של אמא שלך
זה בסדר
מקסימום תפחיתי קצת מהחזה עוף ובורגול
שואל השאלה:
אז זהו, היה לי השבוע ציט מיל בשבועות.
אני אוכלת דברים שאני אוהבת פשוט עכשיו יהיה לי נשף בעוד יומיים. והבטן שלי מתנפחת מהאוכל הזה
אנונימית
תעשי את מה שאמרתי, תקחי קצת, לא מנה שלמה