12 תשובות
כי אם זה היה עם כ היה מתקבל לזה משמעות אחרת
תמיד אוהב לכתוב כוסכוס
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
קוסקוס
קוקוס
אנונימי
יש כאלה שכותבים טורקיה וכאלה שכותבים תורכיה ההבדל הוא בצורת ההגייה כי אצל בני עדות המזרח הק' והט' אותיות נוספות נהגות במבטא מסוים אני לא יודע לגבי קוסקוס כי אני מניח שכותבים רק עם ק' אבל סתם שתדעי אם תיתקלי בדברים דומים
קוסקוס
קוסקוס
שואל השאלה:
למה זה משנה אם זה נשמע אותו דבר
למה זה משנה אם זה נשמע אותו דבר
אנונימית
נראלי קוסקוס
עם ק
עם ק
באותו הנושא: