9 תשובות
אח שלי קטן משחק בזה כן קצת מוזר אבל כאלו מה נעשה
בן דוד שלי בן 4 משחק בזה
כי זה דור אחר לגמרי.. יצאו מהבטן למסך
דור מאוד מקולקל אבל בגלל זה זה הגיוני שהם יודעים מזה כאילו לפעמים אני רואה ילדים שנה וחצי רואים סרטונים של ברול סטארס בטלפון של ההורים שלהם
מושפעים, כי ילדים יותר גדולים משחקים בזה, אז הם רוצים להיות "מאגניבים".
שואל השאלה:
מבאס ממש
מבאס ממש
האמת שכן
שואל השאלה:
ילדים אמורים להיות תמימים
ילדים אמורים להיות תמימים
זה כמו שבגיל 5 אנחנו שיחקנו פאפא לוי ואש ומים, אני לא רואה בעיה עם זה
באותו הנושא: