6 תשובות
סבבה הרסו אותו
כיפי
במיוחד המוד sige אבל כבר בקושי יש אותו
במיוחד המוד sige אבל כבר בקושי יש אותו
וואי פעם הייתי משחקת זה נחמד כזה אבל לא הסגנון שלי כבר
ישן
הרסו אותו
הרסו אותו
פעם הייתי מכורה לזה
בתור שחקן וותיק יכול לומר, שהמשחק ממש טוב מלבד הבראולרים צ'אק, ווילו, גרום וכל שאר המעצבנים הקטנים והסופר צ'ארג', הם פשוט הורסים את המשחק.
באותו הנושא: