10 תשובות
שואל השאלה:
כיתה י סוף שנה
אנונימי
שואל השאלה:
לא לומדים כלום
אנונימי
אם אתה יודע ב100% שלא תלמדו כלום, תבריז
רק אם אתה יודע בלב שלם שזה מיותר להיות שם
לא, במילא זה סוף שנה
כן זה יהיה שווה את זה
בראש אומרת כן, בלב אומרת לא