7 תשובות
אפשרי
אם את גרה אצל ההורים/ חברים בחינם, אז כע
עם יוקר המחיה פה, לא יודע כבר...
אנונימי
אם גרים עם שותפים או אצל ההורים, זה ממש בסדר גמור.
אבל כשאתה משלם חשבונות ובעל דירה מושכרת, זה לא משהו בכלל.
אבל כשאתה משלם חשבונות ובעל דירה מושכרת, זה לא משהו בכלל.
בכל מקרה, עוד עשור גג כל המקצועות יוחלפו ברובוטים, ושאלות כמו שלך, יהיו בתדירות גבוהה. תתכוננו למהפכה תעשייתית חדשה שבו רובוטים מתפקדים טוב יותר מבני אדם.
אנונימי
באותו הנושא: