7 תשובות
אמאלה כןן זה מביא לי עצבים
מרגיש לי כאילן היא חסרת ביטחון לגבי המערכת יחסים שלהם
זה די פתטי אבל שלה, תודה לאל שאין לי חברות כאלו
זה די פתטי אבל שלה, תודה לאל שאין לי חברות כאלו
יש מלא סוגים של בנות בעולם, יש בנות חשדניות, יש בנות חסרות ביטחון, יש בנות שמעדיפות את הפרטיות שלהן איתו וזה לגמרי בסדר כל אחת והזוגיות שלה אין לך מה להתעצבן מהבחירה שלה או שלו זה לגמרי בסדר פשוט קחי צעד אחורה❤
בעיקרון אני רואה שהרבה בנים מקנאים שמדברים עם החברה שלהם, אבל רק מדברים לא משהו מעבר אני לא מבין מה יש להם
שואל השאלה:
^^למה שאני אקח צעד אחורה? למה שאני אתעלם מבן אדם רק כי הבת זוג שלו החליטה?
הוא בן אדם רגיל לגמרי שאני לא רואה אותו אפילו טיפה בקטע רומנטי
וזה לא שעכשיו הוא נמרח עליי או משהו סתם מדבר איתי בקטע חברים את יודעת זה צבא זה לא פנוים פנויות
^^למה שאני אקח צעד אחורה? למה שאני אתעלם מבן אדם רק כי הבת זוג שלו החליטה?
הוא בן אדם רגיל לגמרי שאני לא רואה אותו אפילו טיפה בקטע רומנטי
וזה לא שעכשיו הוא נמרח עליי או משהו סתם מדבר איתי בקטע חברים את יודעת זה צבא זה לא פנוים פנויות
לא אני לגמרי מבינה אותך לא הבנת אותי, ברגע שאת רואה שזה מסלים פשוט קחי צעד אחורה, שלהם לגמרי הוא יכל להגיד לה להירגע קצת אבל בחר שלא וזה לגמרי שלהם עזבי אלו בנות שלא בסדר בראש באמת תתרחקי מהן
נראה לי שיש בנות שעושות את זה לרוב בגלל מערכת יחסית שהייתה להן בעבר ויצא מצב שבגדו בהן או עזבו אותן בישביל אותה בחורה שאפילו לא התחילה איתם רק דיברה אליהם כרגיל אז עכשיו שיש להן בן זוג חדש הן מפחדות שזה יקרה שוב אז הן דיי מגוננות עליו
באותו הנושא: