5 תשובות
שואל השאלה:
אורי אני מטעין כמעט כל יום בלילה האייפון לא ממש חכם אם הוא לא הבין עוד
לא תמיד, לי נגיד זה כותב כשאני ער מעבר לשעות הרגילות שלי וזה מראה התראה שהאייפון אמור להיטען בשעה בלה בלה בלה
שואל השאלה:
כן אבל אמור להיות לי כתוב שאני מטעין
לוקח לזה זמן לקלוט את דפוס הטעינה שלך
זה יכול לעבוד גם בלי שתראה את זה כי זה עובד כשאתה לא בטלפון אחרי שהוא לומד אותך
מה זה טעינה מוטבת? כל הזמן זה כותב לי שזה במצב טעינה מוטבת אבל מה זה אומר