התחברות
הרשמה
מישהו יודע איך אפשר לעשות בהגדרות של האייפון שכל פעם שאני מטעינה את הטלפון זה ישלח הודעה למישהו ???
11 בספטמבר 2021, 15:32
הגדרות
iphone
עזרה באייפון
2 תשובות
שואל השאלה:
יש אופציה כזו
א
אנונימי7566344
מה הקשר בין הטענה לשליחת הודעה לא הבנתי?
אנונימית
באותו הנושא:
אפשר לעשות בהגדרות בוואטסאפ שכל פעם שאני אכנס יהיה סיסמה לוואטסאפ?
איפה בהגדרות של אייפון אפשר לעשות שהמסך לא יכבה מהר?
אני לא מקבל הודעות באנסטגרם (בהגדרות זה כן אמור לשלוח לי )משהוא יודע מה אפשר לעשות?
אפשר לעשות בהגדרות של סטיפס שאם שולחים לי הודעה זה יתריע לי בחלון?
מישהו יודע מה זה "איפוס נתונים" באיפון בהגדרות של הנתונים?
מישהו יודע למה לכל אחד יש אינסטגרם שונה?(מבחינת הגדרות) ואיך אפשר לשנות את זה
מישהו יודע איך לעשות בהגדרות באייפון שכששולחים הודעה יהיה כתוב "עדכון" ולא תהודעה עצמה,?
מישהו יודע איך מסדרים בהגדרות ש
מישהו יודע איך משנים בהגדרות שהמסך שישאר דלוק להרבה זמן בלי שאגע בו?
דחוף איך אפשר לעשות בהגדרות של האינסטגרם שלא יהיה רעש כשמצלמים??
אין לי התראות באינסטגרם וזה מראה לי בהגדרות שהכל בסדר מישהו יודע איך מסדרים??