7 תשובות
ביקסווטים יותר נאכל
כן
גם אני אשמח^
תכיני ביסקוויטים
שואל השאלה:
אני בן
עוגת בסקוויטים עדיף מעוגת גבינה אפויה?
אני בן
עוגת בסקוויטים עדיף מעוגת גבינה אפויה?
אנונימי
^^אהה אז אם זה עוגת גבינה אפויה אז ברור שעות גבינה
רק ביסקוויטים
עוגת גבינה זה דוחה
עוגת גבינה זה דוחה