7 תשובות
בטח
לא, אתה פשוט מנותק מהמציאות
דרך אחת לחשוב על זה ודרך נוספת זה להבין שאתה גם מעודד לבטל את האפליה המתקנת כלפייהם
^^
מה שהוא אמר
כל עוד מדברים על המושג גזענות- תדע שזה קיים.
מה שהוא אמר
כל עוד מדברים על המושג גזענות- תדע שזה קיים.
שואל השאלה:
יכול להיות שמדברים על המושג גזענות כי זה פשוט עושה טוב לאנשים לדבר על זה שצריך לתקן את כולם ולהטיף מוסר?
הרי גם ביום שוודאי לא תהיה גזענות עדיין יהיו אנשים שיהנו לומר שיש עדיין גזענות
יכול להיות שמדברים על המושג גזענות כי זה פשוט עושה טוב לאנשים לדבר על זה שצריך לתקן את כולם ולהטיף מוסר?
הרי גם ביום שוודאי לא תהיה גזענות עדיין יהיו אנשים שיהנו לומר שיש עדיין גזענות
אנונימי
על בסיס מה הסקת את זה? אתה חושב שזה כיף שמתייחסים עליך שונה?
כל הבית ספר שלי גזען על מה אתה מדבר
באותו הנושא: