5 תשובות
אני חצי תמניה אבל אם היו אומרים לי דבר כזה הייתי מוחמאת
אני חצי תמניה אבל אני ממש לבנה אז אף אחד לא מעלה על דעתו בכלל שאני תמניה שלא נדבר על אתיופית
אף פעם לא חשבו שאני אתיופי
בטח שיחמיא להם
ההיפך יש אתיופים שסובלים מזה שהם נראים תימנים
אנונימית
למה ההפך? ולמה שהם יסבלו מזה?^
אנונימית