7 תשובות
לא לחשוב שאתה בטסט, לא להיצמד מידיי לימין, לשים לב להכל כולל הכל ולזכור שזה בסהכ שיעור נהיגה רגיל
להתחיל עם הטסטר
פשוט לבוא ברגוע כאילו אתה מגיע לשיעור רגיל ואתה עובר את זה כמו גדול
בהצלחה אחי
תתקע לך שיר מרגיע בראש
אל תיפול על מאיסה רגל על הבלם
אל תתקע בעמוד
תישן טוב