4 תשובות
כי את.ה בן אדם סך הכל... בן אדם שמשתנה, וזה טבעי
מצבי רוח אנחנו בני אדם בסופו של דבר
שואל השאלה:
מה עובר עליי
אנונימי
אולי אתה פשוט לא יציב נפשית ואולי אתה פשוט בן אדם כמו כולנו שלפעמים מרגיש טוב יותר ולפעמים פחות.