4 תשובות
מה? הוא פשוט אדם גבוה ממנו, מה יש לו להגיב?
שואל השאלה:
איך הוא יחשוב? כל החיים שלו אמרו לו שהוא גבוה ואז פוגש מישהו גבוה ממנו
יבכה, עצוב לי כל כך אז. (:
אני די גבוה וכשאני פוגש מישהו יותר גבוה ממני זה לא משהו שאני חושב עליו
אנונימי