7 תשובות
שואל השאלה:
לא אני גבר , מלך אבל ההורים שלי קשוחים
לא אני גבר , מלך אבל ההורים שלי קשוחים
עצוב, תעמוד על שלך אם אתה גבר
לא להקשיב להפחד אם אוהב תשים אותו וזהו
אמא שלי חושבת שאני לסבית וזה משמין אותי כולםם שמים היום באגי אז שים ואל תתייחס למה שההורים שלך חושבים אם אתה אוהב אץ זה אז תלבש
נראה לי שאת נקבה? יש מצב?
את מוכרת לי
את מוכרת לי
תשים בכל מקרה
מה זה משנה מה הם חושבים גם רוב בני הנוער לובשים באגי זה לא כזה מוזר
באותו הנושא: