8 תשובות
לא מביך
ממש לא.
לא. זאת זכותך.
לא.
לא
לא מביך בכלל
לא מביך.
לא מביך, גם אני עשיתי את זה אבל גם אני התביישתי אז ביקשתי מחברה שתחליף לי
באותו הנושא: