10 תשובות
חדמש כן
לא! זה קרה בשדרות ואני מכיר את ההורים אישית הם אנשים טובים והוא לא עשו את זה מרוע
הם שכחו זה קורה אין הורה שלא שוכח את הילד שלו ונזכר אחרי כמה דקות ורץ אליו זה הם נזכרו קצת מאוחר זה מאוד כואב אבל זאת המציאות
ברור זה אשמת ההורים
כן
לי עשו את זה.
כן זה חוסר אחריות
שואל השאלה:
אז מה, בסופו של דבר גם אנשים טובים דורסים בטעות וזה לא קשור לאופי טעות שהורגת זה לא בסדר וצריך לשלם על זה
אנונימית
כמובן.
אבל זה לא רצח.
זה הריגה בשוגג.
פשע אחר וענישה שונה.