6 תשובות
לא מבינה איך
ילד זה דבר שמרגישים שהוא נוכח
איך אינלי מושג איך
כי הם לא אוהבים אותם באמת באמת ב-100%
אנונימי
^^^מותר לשפוט,ילד זה לא צעצוע ואין שום סיבה לשכוח אותו. זה שזה יכול לקרות לכל אחד לא אומר שזה בסדר
גם לי קשה להבין
תכלס גם אני לא מבינה...
אבל זה קורה
מצטרפת לשאלה.