4 תשובות
כן וזה שאני יכולה לבטא את היופי שלי לבחוץ
כן, המראה החיצוני לדעתי ולהיות שלמה עם עצמך.
כן, שאני תמיד צודקת
כן המראה שלי
באותו הנושא: