התחברות הרשמה

שאלה אמיתית לבנות

אתן לשמות עם זה שאתן בנות? מה הדבר שלפי דעתכן הכי טוב בלהיות בת?
6 ביוני 2024, 21:04
חוות דעתהתייעצותבנות    
4 תשובות
כן וזה שאני יכולה לבטא את היופי שלי לבחוץ
פ
פשוט תסכימו איתי יותר קל
כן, המראה החיצוני לדעתי ולהיות שלמה עם עצמך.
T
Tracey
כן, שאני תמיד צודקת
ש
שמפו של כיף
כן המראה שלי
I
I'm girl ְ
באותו הנושא:
שאלה אמיתית לבנים תהיו כנים זה לא עליי אז אני לא אעלב או משו
שאלה אמיתית לבנות
שאלה אמיתית לבנים
בנות כנסו שאלה הזויה אבל אמיתית
שאלה אמיתית לגמריי לבנות שפה
שאלה אמיתית אמיתית אמיתית לבנים
בנות שאלה אמיתית בלי להתעצבן.
שאלה לבנים אבל תענו תשובה אמיתית בלי לחרטט
שאלה אמיתית: מה הבעיה של בנות עם בנים נמוכים?
שאלה אמיתית אבל (בנות)
יש לי שאלה אמיתית ואתם אולי תצחקו אלי אז השאלה הזאת היא לבנות בעיקר