3 תשובות
אם לא נגע בהגה ולא נתן ברקס והטעויות ממש מזעריות אולי. תלוי בגדול בטסטר עצמו
שואל השאלה:
אבל אם היו לי טעויות כמו עלייה על המדרכה
אבל אם היו לי טעויות כמו עלייה על המדרכה
אנונימית
אין קשר בין לתת לעשות חניה לבין מעבר הטסט
באותו הנושא: