12 תשובות
לתת לו לישון
להעיר אותו להתקשר 300 פעם עכשיו
שואל השאלה:
1. אני לא יודעת אם הוא באמת ישן או לא
2. סיבה אישית
1. אני לא יודעת אם הוא באמת ישן או לא
2. סיבה אישית
אנונימית
אל
עזבי תני לו פשוט לישון זה יכול לחכות למחר
תכתבי אולי הודעה אם הוא ער הוא בטח יראה
שואל השאלה:
הוא שם על מצב שקט
הוא שם על מצב שקט
אנונימית
תתקשרי לאמא שלו
שואל השאלה:
לא הוא לא יכול לראות ששלחו לו הודעות
לא הוא לא יכול לראות ששלחו לו הודעות
אנונימית
ברור שלהעיר. יש לו מחויבות ואחריות. אפילו כמה פעמים בלילה
אנונימי
שואל השאלה:
תאמת שלא, אין לו מחויבות אליי או משהו
תאמת שלא, אין לו מחויבות אליי או משהו
אנונימית
תתקשרי זריזז לפני שהוא ייכנס לשינה עמוקה
אם צריך גם לאמא ואבא ולאחיות
או למפקד שלו אם הוא בצבא
אם צריך גם לאמא ואבא ולאחיות
או למפקד שלו אם הוא בצבא
באותו הנושא: