19 תשובות
אף אחד
תקנה של ליברפול
תקנה של ליברפול
האדומה, אבל למה של יונייטד?
שואל השאלה:
^
אני אוהד יונייטד
^
אני אוהד יונייטד
7-0
שואל השאלה:
^
שתוק יטמבל זוכר את ה4-3
^
שתוק יטמבל זוכר את ה4-3
אחי 7-0 זאת השפלה
שום תוצאה לא תתקן את זה
שום תוצאה לא תתקן את זה
שואל השאלה:
באסה לך להיות אוהד של הקבוצה ה2 הכי טובה באנגליה
באסה לך להיות אוהד של הקבוצה ה2 הכי טובה באנגליה
זה תלוי במראה שלך, אני למשל לא יכולה ללבוש כחול כי זה פשוט לא מתאים לצבע עור שלי ולנראות שלי
האדומה נראת לי הכי סבבה, גם בכל מה שקשור לעיצוב ולצווארון
האדומה נראת לי הכי סבבה, גם בכל מה שקשור לעיצוב ולצווארון
עדיף 2 מאשר להתחיל את הליגה בטופ 10
שואל השאלה:
^
לא נראלי הבנת למה התכוונתי
^
לא נראלי הבנת למה התכוונתי
אני גם לא אומר שאנחנו הכי טובים
הליגה מזדקנת ובאים חדשים אבל יונייטד תמיד נשארת צעירה ועם סגנון משחק של ליגת העל
הליגה מזדקנת ובאים חדשים אבל יונייטד תמיד נשארת צעירה ועם סגנון משחק של ליגת העל
שואל השאלה:
אחי אין לי משהו נגדך או נגד ליברפול הכול טוב לא צריך לריב. אני צופה כי אני אוהב את הכדורגל
אחי אין לי משהו נגדך או נגד ליברפול הכול טוב לא צריך לריב. אני צופה כי אני אוהב את הכדורגל
צדוק אחי סליחה
פשוט יש לי חבר בכיתה שאוהד ארסנל ואין לי איך להחזיר לו אז אני מוציא את זה על קבוצות אחרות
פשוט יש לי חבר בכיתה שאוהד ארסנל ואין לי איך להחזיר לו אז אני מוציא את זה על קבוצות אחרות
שואל השאלה:
אבל עכשיו בתכלס, איזו מהחולצות הכי פחות מכוערת לדעתך נגיד
אבל עכשיו בתכלס, איזו מהחולצות הכי פחות מכוערת לדעתך נגיד
תאמת בגלל שאני אוהב אדום אז יונייטד
כל השאר מעפן
לא מסתדר לי הצבע
כל השאר מעפן
לא מסתדר לי הצבע
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
האדומה
הכחולה אשש אחלה יונייטד!!
לדעתי האדומה הכי יפה והיא גם הרשמית
וההוא למעלה מליברפול להזכיר לך קצת היסטוריה של יונייטד לעומת ליברפול אולי בשלוש שנים האחרונות הם קצת פישלו אבל הם יחזרו זה קורה לכל קבוצה..נראה אותך מדבר על יונייטד של 10 שנים אחורה....
אהה ולהזכיר לך שחוץ מהאליפות של 2020 לא לקחתם אליפות מאז שנות ה90 בערך אז....
וההוא למעלה מליברפול להזכיר לך קצת היסטוריה של יונייטד לעומת ליברפול אולי בשלוש שנים האחרונות הם קצת פישלו אבל הם יחזרו זה קורה לכל קבוצה..נראה אותך מדבר על יונייטד של 10 שנים אחורה....
אהה ולהזכיר לך שחוץ מהאליפות של 2020 לא לקחתם אליפות מאז שנות ה90 בערך אז....
באותו הנושא: