התחברות הרשמה

לא הבנתי מה קרה בצפון??איך קרו כל השריפות??

4 ביוני 2024, 19:18
המצב הבטחוני    
תשובה אחת
כנראה מהטילים
א
אומייגש
באותו הנושא:
שמעתם על הכתב שדיווח ממקור השריפות בצפון אפריקה ומה עשו לו?
עדיין לא הבנתי מה קורה בצפון...אפשר הסבר?אני גרה בצפון ואני ממש לחוצה
רגע לא הבנתי יהיה גם בצפון?? כי אמרו משהו בצפון שביקשו שלבנון לא תצטרף אבל לא יודעת אם הבנתי...
לא הבנתי כתבו בחמל שמדובר בתקלה והכל טוב בצפון מה קורה בצפון???
לא הבנתי כל הבלאגן שיש כרגע זה בצפון או בדרום?
ממה כל השריפות בצפון? כטבמים שנפלו?
איפה המקום הזה? הבנתי שזה בצפון...
למה לא מעלים מסוקים לכבות את השריפה בצפון?!?!?
הצליחו לכבות את כל השריפות בצפון?
ראיתם אילו שריפות ענקיות היו בצפון?
מה קורה עם השריפה בצפון?