6 תשובות
זה מתסכל אבל ייתכן שזה סיכון גדול מידי
מפגיעת טילים או אפילו מירי מדוייק שיפיל את המסוק..
מפגיעת טילים או אפילו מירי מדוייק שיפיל את המסוק..
באמת עדין יש לך ציפיות מצהל שיציל את המצב?
צהל בלי פקודה מלמעלה לא יכול לעשות כ ל ו ם. וכרגע הוא לא מקבל שום פקודות
צהל בלי פקודה מלמעלה לא יכול לעשות כ ל ו ם. וכרגע הוא לא מקבל שום פקודות
אנונימית
כי לא אכפת לאף אחד מאף אחד, עוד לא הבנת?
מי הציל את הדרום? מי מציל את איו"ש?
איפה צה"ל נמצא בקבוע? ומה זה בכלל 'ממשלה'
יש האח הגדול היום לא שמעת? ורוקדימים
מאיה קיי פירסמה פוסט חדש, וזיבי וזיבה נפרדו
ברוך הבא לישראל
מי הציל את הדרום? מי מציל את איו"ש?
איפה צה"ל נמצא בקבוע? ומה זה בכלל 'ממשלה'
יש האח הגדול היום לא שמעת? ורוקדימים
מאיה קיי פירסמה פוסט חדש, וזיבי וזיבה נפרדו
ברוך הבא לישראל
מה הקשר צהל מסוקי כיבוי
הצפון מופקר לא באשמת צהל, אלא באשמת ממשלה לא מתפקדת
לשאלה, זה פשוט סיכון מירי טילים של חיזבאללה
הצפון מופקר לא באשמת צהל, אלא באשמת ממשלה לא מתפקדת
לשאלה, זה פשוט סיכון מירי טילים של חיזבאללה
^ החיילים בצהל רוצים לעשות המון תאמין לי הכל זה בגלל הפקודות
אנונימית
פקודות שמגיעות מלמעלה, למעלה זה גם קבינט שזה גם מדיניות שנקבעת... מדיניות הכלה
באותו הנושא: