תשובה אחת
א כל אני מסכימה איתך, מאוד מובן ומקובל ואפילו הגיוני, הבעיה שיש מקרים שבהם יש דברים כל כך יקרים (למשל טיסות) שלא הייתי רוצה לפרנס חברות ישראליות כי בעניי לנרמל מחירים כאלו גבוהים זה לא נכון (לא מדברת על מאה שקל שם מהאה שקל פה, יש הבדל משמעותי כשמדובר ב1000 דולר כרטיסי טיסה וכו)