7 תשובות
כן וכן
כן, הבנים במשפחה המורחבת שלי
מזל שיש לי אף של סבתא.
מזל שיש לי אף של סבתא.
שואל השאלה:
כולם עשו? ואיך יצא?
כולם עשו? ואיך יצא?
אנונימי
כן מכירה כמה יצא מושלם
זה תלוי אצל מי עושים
בת דודה שלי עשתה בטורקיה ועשו לה מהמם!! בדיוק כמו שביקשה
בת דודה שלי עשתה בטורקיה ועשו לה מהמם!! בדיוק כמו שביקשה
^^^יצא אחלה.
האמת שאני לא בטוחה, נראלי רק סבא והדודים שלי עשו.
האמת שאני לא בטוחה, נראלי רק סבא והדודים שלי עשו.
כן מכירה, כן
באותו הנושא: