13 תשובות
סתם טרול משועמם
די עם זה אני חרדית מבית חרדי וזה הדבר האחרון שנעשה !! לא להמציא . דרך ארץ קדמה לתורה ובן אדם לחברו!
אנונימית
שאתה מכליל. נכון, רובם לא מתגייסים לצבא וגם רובם לא מתנדבים כמו שאתם חושבים שהם מתנדבים (לדוגמה, יש איזה 3 אחוז לפי מיטב זכרוני שמתנדב בזקא).
אבל זורקים אבנים? אלה הקיצוניים.
אבל זורקים אבנים? אלה הקיצוניים.
לא כל החרדים זורקים אבנים
ולא כל החרדים לא מתגייסים
ולא כל החרדים לא מתגייסים
למה להכליל
תגיד למה החילונים נושכים כלבים? בואאנה מאיפה הבאת את הידיעות האלה??
אנונימי
חרדים לא *זורקים אבנים* על אנשים תמימים
שלא יאכילו אותך בסרטים האלה
רוב המוחלט של החרדים אנשים נחמדים מאוד וגומלי חסדים שאוהבים לעזור לאחרים
יש מיעוטים וזרמים בחרדים שקיצונים - אבל זה מיעוט וגם החרדים הרגילים לא אוהבים אותם.
שלא יאכילו אותך בסרטים האלה
רוב המוחלט של החרדים אנשים נחמדים מאוד וגומלי חסדים שאוהבים לעזור לאחרים
יש מיעוטים וזרמים בחרדים שקיצונים - אבל זה מיעוט וגם החרדים הרגילים לא אוהבים אותם.
אנונימי
סורי זה שלח שוב אז ערכתי כי זה מעצבן אותי
מי חירטט לכם
זה לא כל החרדים אני מכירה כמה שהתגייסו ובכלל לא שמעתי על חרדים שזורקים אבנים אבל גפ אם כן בתכלס גם
יש חילונים שזורקים אבנים למה ישר להכליל ולהפיל הכל על חרדים
זה לא כל החרדים אני מכירה כמה שהתגייסו ובכלל לא שמעתי על חרדים שזורקים אבנים אבל גפ אם כן בתכלס גם
יש חילונים שזורקים אבנים למה ישר להכליל ולהפיל הכל על חרדים
זה פשוט לא נכון, ואני מדווח על גזענות ותוכן מטעה. מי שזורק אבנים וצועק נמות ולא נתגייס - אלו לא חרדים, אלו זרם מסוים של "צ'אלמערע'ס". די להיות אנטישמיים.
אבא שלי לדוגמא בא מחסידות גור שהם מאוד קיצוניים והתגייס לצבא אז אולי כדאי שקודם תכיר את האנשים האלה שאתה מכליל אותם ואז תכליל
אתה מאוד מכליל וזה מגעיל בעיניי שיש אנשים כמוך שקשה להם לקבל את השונה
לא מתגייסים יכולה להבין
לזרוק אבנים זה לא סבבה
אבל זאת הכללה ממש רצינית מה שקורה פה
לזרוק אבנים זה לא סבבה
אבל זאת הכללה ממש רצינית מה שקורה פה
באותו הנושא: