6 תשובות
כנראה שהוא לא מעוניין בקשר
לא שווה אותך אחותי
שואל השאלה:
אבל למה מה עשיתי
אבל למה מה עשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו
אני אוהבת אותו
אנונימית
אני מבין לגמרי אבל עם בן אדם לא מראה משיכה מסוימת אז כנראה שהוא לא מעוניין או שקרה משהו בעכבות זה
אחותי מגיע לך יותר
כנראה סתם ילד
הכל יהיה בסדר מבטיחה לך
כנראה סתם ילד
הכל יהיה בסדר מבטיחה לך
באותו הנושא: