3 תשובות
מתה על שעושים לי מינוסים. זה מעניין את הביצה אל תקחי ללב
אולי התשובות שלך מעצבנות. כנראה את עונה בצורה ממש מתנשאת ושמים לב לזה שאת עפה על עצמך. גם אני הייתי עושה לך מינוס בכיף
אנונימי
אל תתיחסי חייםשלי זה לא אומר כלום , יש אנשים שלא מבינים עניין תקדמי האלה