התחברות הרשמה

אתם חושבים שזו תסרוקת יפה לפרום או מוגזם לעשות אותה? - קישור מצורף

2 ביוני 2024, 19:39
חוות דעתתסרוקותנשף סיוםעיצוב שיערסטיילינג    
4 תשובות
לדעתי לא מוגזם ומהמם ברמות
0
0.ss
לא מוגזם אבל גם לא אהבתי
יש כול כך הרבה יותר יפות
י
יכול להיות שבאמת פרשתי
זה מהמם ולא מוגזם בכלל אהבתי
ג
גפילטע פיש.
זה מושלם
ע
עוגיות של פסח
באותו הנושא:
בנים מה הייתם חושבים על ילדה שקונה לעצה סוני 4 פרו?
אני חושב לקנות לחברה שלי אייפון 11 פרו ליומולדת ואירפודס פרו?
איך השמלה הזאת לפרום? מוגזם או מושלם?
זה מוגזם מדי לפרום?
שמלה כזאת מוגזמת לפרום?
מה אתם חושבים עליה כשמלה לפרום?
1700 לשמלה בעיצוב אישי לפרום זה מוגזם?
מה אתם חושבים על פרו אנה?
300 לתסרוקת זה יקר? לפרום
מה אתם חושבים על פרו אנה?
כמה בערך אמור לעלות תסרוקת ואיפור לפרום?