3 תשובות
לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
שגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שהרוב בקריוקי לא יודעים לשיר
אנונימי
אה, אני מתארת לעצמי שזה בגלל שהיום בקושי מתחילים פנים מול פנים ואז להרבה גברים כבר אין ניסיון כמו פעם