4 תשובות
הבן אדם מראה רצינות ולא מדבר על שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קשור אנחנו מתכתבים דקה וחצי והוא ישר שואל את זה בלי קשר לכלום, רואים שהוא הזוי
זה לא קשור אנחנו מתכתבים דקה וחצי והוא ישר שואל את זה בלי קשר לכלום, רואים שהוא הזוי
אנונימית
חח בדרך כלל זה לא קורה ככה, כנראה הוא ממש נואש אבל אל תשכחי שגברים בני 30 פלוס הם כבר אחרי כל ההתחכמויות והמשחקים...הם מחפשים אהבה שתחזיק להם מעמד ולא חברה ליומיים.
אנונימית
זה נואש, זה קורה שאת/ה בן/ת 33
באותו הנושא: