3 תשובות
לא נכון מה שאמרו לך
זה נכון שיוצאי 8200 מצליחים להתקבל לעבודות אחר כך בקלות מרשימה, אבל אפשר להתקבל גם בלי זה, פשוט זה יותר קשה כי אין לך נסיון בתפקיד וזה דבר מאוד חשוב
יש לי אח וגיס בהייטק ולשניהם איו תואר
אח שלי לא גמר בית ספר ולא גמר שירות צבאי בצבא
גיס שלי היה בצבא בתפקיד של מחשבים ולא ב8200 וגם לו אין תואר.
בסוף אם הם יראו שאת טובה הם יקחו אותך
אנונימי
כל מי שרוצה יכול לעבוד בהייטק, לשרת בצבא בתחום הסייבר זה רק בונוס