6 תשובות
כן, למרות שאני בכלל לא ממליץ.
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי זה קשה ברמה של פגיעה במנטאל. המון פורשים, ואלה ששורדים יוצאים מזה מצולקים.
בטח!
להיות בצבא בהחלט מהווה יתרון, אבל אם תוכיחי את עצמך אין סיבה שלא תצליחי להשתלב גם כן.
כן ברור
אנונימי