6 תשובות
לא, תלמדי לאהוב אותה, אני מאמינה שהגוף שלך יפה אבל את הולכת להתחבר אליו, יש אנשים שעושים ניתוחים ומתחרטים כי אחרי הניתוח הם מאבדים את הייחודיות שלהם
אי אפשר לשנות כי זה מבנה העצמות של הגוף אבל את יכולה נגיד להרזות או להשמין מה שאת רוצה כי זה תלוי מה מפריע לך להתאמן על מה שמפריע לך ויכול להיות שתאהבי את זה יותר וזה יראה יותר טוב אבל לא מבטיחה שזה ממש ישתנה לא יודעת אני בטוחה שאת מהממת כבר כמו שאת אבל שכול אחת תעשה מה שטוב לה והיא אוהבת
לא אי אפשר לשנות צורת גוף, גם אם תרזי..
אבל את יכולה למצוא בגדים שמתאים לצורת גוף שלך שיחמיאו לך
אי אפשר :/
לא, המבנה גוף שלך זה מבנה שיירשת מההורים שלך דרך הגנים. כן אפשר לעשות ניתוחים פלסטיים אבל מפה זה כבר בחירה שלך