התחברות
הרשמה
אם כתוב לי בהיתר נהיגה מלווה יום עד ה-5.6 אני יכולה לנהוג ב-5.6 בלי מלווה?
אשמח לעזרה
31 במאי 2024, 12:42
נהג חדש
חוקים
רישיון נהיגה
מלווה בוקר
מלווה יום
3 תשובות
לא, יום למחרת
Pink Moon
ביום אחרי
א
אנונימי 193
לא רק יום אחרי
אנונימית
באותו הנושא:
אם רשום לי על ההיתר נהיגה שיסתיים המלווה בוקר ב17.11 מותר לי
זה הגיוני שכתוב לי באפליקציה נהג חדש שנשאר לי יום אחד לסיום מלווה יום אבל בהיתר נהיגה כתוב שסיום מלווה יום זה ב 1.9?
אפ בהיתר נהיגה רשום לי מסתיים מלווה יום ב 17.6 - מתי יכולה לנהוג בלי מלווה? מה 17 או מה 18?
עברתי טסט ביום חמישי אפשר לנהוג עם ההיתר נהיגה והשלט נהג חדש ומלווה כמובן?
למה כתוב לי בהיתר נהיגה שאני צריכה לנסוע 50 שעות עם מלווה?
המלווה יום בהיתר נהיגה כותב עד 11.4 אז ב11 אני אוכל לנהוג ללא מלווה?
אם בהיתר נהיגה שלי כתוב מלווה עד ה16. זה אומר שאני יכול לנהוג לבד ב16 או שב 16 עדיין צריך ורק מה17 אני יכול.
מי שעבר לו ה6 חודשים של המלווה עם ההיתר נהיגה שייכנס
רשום לי בהיתר נהיגה שהמלווה שלי נגמר היום ב1.5, מתי אני יכולה לנהוג?
אם סיימתי מלווה, אפשר עדיין לנהוג עם ההיתר נהיגה או שחייב את הכרטיס של הרישיון?
ימי מלווה מתחילים להיספר מהיום שעברתי טסט או מהיום שהנפקתי את ההיתר נהיגה?