7 תשובות
בים זה נראה מקום יפה להתחתן בו.. בגלל השקיעה וזה.. זה מיוחד
אבל הכי נוח להתחתן באולם אירועים כזה יפה (:
אבל הכי נוח להתחתן באולם אירועים כזה יפה (:
בתאכלס הייתי רוצה שיצאו לי נישואים על החוף ולהתחתן אני רוצה להתחתן באולם גדול:)
קדמא בנושא אילן
בחוף ים.. חופה על החוף ואז את המסיבה והריקודים על יאכטה \ספינה
לדעתיי זה פשוט מדהיים ובהרבה יותר מרגש.. ❤
לדעתיי זה פשוט מדהיים ובהרבה יותר מרגש.. ❤
באולם
באמצע יער, לדעתי הכי יפה.. אבל זה קצת יותר מידי חח
אמ..
באולם אירועים רגיל.. (:
לא צריך לעשות מהומה על מאומה
באולם אירועים רגיל.. (:
לא צריך לעשות מהומה על מאומה
באותו הנושא: